torsdag 20 augusti 2009

Heej!

hejsan bloggen!! Jag vet jag är dålig på att uppdatera(men vad för det när det bara är jag som läser,haha).
Från och med idag är jag åtta,känns inte så men..
Blev rikitigt förbannad på schemat eftersom de har lagt mitt absoluta hatämne NO sista timmen både måndag,tisdag,Fredag!förstå!
Som tur är kom glädjande besked på eftermiddagen. Jag ska slappa en vecka på Rhodos, så jäkla gött!:) åker till Stockholm på fredag kväll eller Lördag morgon, planet går på söndag kl.07.00. Guud va trött jag kommer vara..hah men jag ska inte klaga för jag är lite för bra på det annars x)
Imorn ska vi med skolan till mariebergskogen, vi ska cykla dit, bara för att vi är lite duktiga. Hur kul det kommer bli på en skala är ju tveksamt.
Nåt annat som hamnade högst på skalan är Claras kalas i måndags där vi alla fick chansen att återuppleva våran unga barndom, om man säger så ;P<3>
Puss<3>
p.s många bilder från grekland kommer förmodligen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar